HKZ ISO 9001 certificering

FYSIOTHERAPIE OP MAAT,
OOK ZONDER DOORVERWIJZING VAN UW DOKTER

UPDATE 26 juni 2021

Vanaf zaterdag 26 juni zijn mondkapjes in de fysiotherapiepraktijk niet meer verplicht.

Onze fysiotherapeuten houden echter het mondkapje op tijdens behandelingen waarbij de therapeut geen 1,5 meter afstand kan houden tot de patiënt. Wij stellen het op prijs als u op dat moment ook een mondkapje opzet, zodat wij samen voor een veilige behandeling zorgen.

Blijf de basisregels volgen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Mensen kunnen elkaar nog steeds besmetten. Ook na vaccinatie. Blijf handen wassen en afstand houden. Kan u onderstaande vragen beantwoorden met een ‘Ja’, dan verzoeken wij u om uw bezoek even uit te stellen:

• Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak?
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 10 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  • Bent u in quarantaine omdat u direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
  • Bent u de afgelopen 10 dagen in een code oranje gebied op vakantie geweest?

Team Fysiotherapie Van Gerven

wij zijn aangesloten bij